Heeeeeeeeeeeeey!

Här var det dött. Är hemma i Dalarna och firar(!?) min födelsedag. 19 stora år idag haha. Tackar alla för alla sms som fyllt min mobil under dagen!

Invigde min födelsedag på bion inatt, 23.59 var det ÄNTLIGEN dags för NEW MOON! Jag var lika nervös som inför en konsert, känslan i kroppen var helt sjuk. Har väntat sen februari på den här dagen. Och jag är nöjd, älskade älskade film jag vill bara se den igen snart. Även om filmerna aldirg kommer bli så underbara som böckerna så är det grymt hur bra de lyckats alla fall.

Kan berätta att jag läser en annan grym bok, 'Elsas Mode' (som jag la upp en bild på tidigare) den är vekligen GRYM! Så sjukt bra! Sen fick jag ju Lauren Conrads 'L.A Candy' i födelsedagspresent och den verkar ju också hur bra som helst. Jag kommer bli en bokmal den närmaste veckorna, varvat med jobb då.

Kom tvåa på bowlingen idag, jag är ganska grym på det alltså. Dock så vann norrlännigen som är på besök över mig! Men nu håller jag på att dö av trötthet, all min energi är utsugen.

Så den nyblivna 19-åringen går och lägger sig tidigt och läser bok en fredagkväll...what? Mamma är i chock, men det är sant. Imorgon ska jag upp i tid och beställa konsertbiljetter inför London-resan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0