2 timmar vs. 13 timmar

Jag kunde inte somna inatt, somnade 01.00 klockan ringde 03.00, redan då kände jag mig helt borta i huvudet. Lyckades ta mig upp och dunkade lite Simple Plan i bilen på väg till jobbet (jag sitter och sjunger högt för mig själv till all musik jag spelar). 03.45 åkte jag hemifrån, mitt i natten, ingen borde vara vaken, men jag fick en bil bakom mig som helt plötsligt slåg på massa blåljus.. great...polisen. Min första tanke "det är inte sant, vad fan har jag gjort nu då!?" men polisen susade förbi mig och jag kom på att det var lördag igår = utgång för många och mycket som går snett.

På jobbe var det helt sjukt dött hela morgonen, men när jag kom tillbaka från min rast var det smockat med folk. Bara att sätta igång, och självklart ringer min telefon vid skranken och jag får frågan "vill du jobba lite längre?" visst tänkte jag, lär ju inte bli mer än 1-2 timmar. "Är du pigg?" blir jag frågade sen, mjaa, "vill du jobba till 17.30 istället?" mjaaa okej då. Skulel ha slutat 13.30, men nu blev det ett 13 timmars pass istället. JAG ÄR HELT KÖRD, måste sova nu innan jag tuppar av. Men 300:- i timmen tackar man inte nej till! klockan ringer 03.30 imorgon.

Måste bara berätta att jag beställt två böcker:

Elsas mode


och
L.A. Candy


Hoppas de kommit när jag komemr hem till Sverige!

Godnatt var det va?


Kommentarer
Postat av: Faster Jenny

Godnatt var det ja. Sov gott sötaste och dröm sött.

2009-11-15 @ 19:43:20
URL: http://juno.blogg.se/
Postat av: Rach

åååh, den första har jag också velat köpa. (den andra också iof) asmkt. Tänkte vänta tills den kommer ut på pocket, eller rättare sagt kolla ifall den gör det. Hoppas det (A). och förresten, Londonresan är kanoooon! För jag sparar pengar, eller då har jag mer ett mål än vad jag hade innan.

innan sparade jag "för att (det kanske händer ngt)" och nu, förut vid affären "ska jag gå in här också? - nej, spara inför london osv!" :D

2009-11-15 @ 20:41:48
URL: http://thechase.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0