Vem fan är det som...!?

Hehe det är lite kul när man kommer på sig själv. 'Vem fan är det som tutar här utanför kl.20.30!? folk kan faktistk ligga och sova!' tänkte jag nyss och blev irriterad eftersom jag brukar gå och lägga mig vid den här tiden.

Jag insåg precis att det är min mystiska gamla stol som gör dessa skumma ljuden ifrån sig och man flyttar sig på den. Det blir liksom ett litet avlägset tutande typ, som stämmer bra med läget på min lägenhet (eftersom den ligger på baksidan av ett hus), precis som att det skulle vara någon ute på vägen som tutade.

Haha dags för mig att hoppa över till sängen för imorgon väntas mer jobb.


Kommentarer
Postat av: Faster Jenny

Vi vill bara önska dig en riktigt God Jul älskade Sara! Hoppas vi ses snart för vi längtar efter dig!



KRAM

Joar, Elsa, Per och Jenny

2009-12-24 @ 12:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0