Tidig morgon.

Har varit vaken sen 06.06 ungefär, på min lediga dag. Så kan det va. Hade besök igår och vi hade lite taco-kväll och tittade på den tragiskt dåliga julkalender (det gör ont i hjärtat att barnen idag aldrig kommer få lika bra julkalendrar som när jag var liten..) vi försökte oss även på att se Transformers men john blund var framme ganska snabbt, sov så jäkla bra!

Idag när mina kära vänner slutat på jobbet ska vi ta oss över gränen till Sverige för lite shopping. Lönen har ju trillat in på kontot och jag är JÄVLIGT NÖJD! Sen kommer ju Obama till stan idag så det är bäst att hålla sig undan allt hålligång.

Nu sitter jag och lyssnar på mina älskade 30 Seconds To Mars och deras nya album This is war, ska se om den finns att köpa hemma i Swe.

Hade suttit fint med lite tacos nu kan jag säga....men jag har ingen micro...kanske kan värma kättfärsen lite i stekpannan heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0