Hur ska det gå?

Meeeen, jag skrev ju ett inlägg om Beercall igår, men tydligen tröck jag på fel knapp så det laddades aldrig upp. Inte lika kul att lägga upp det nu ju så jag skiter i det. Men jag hade askul och det bjöds på mycket skratt, dans och tequila race. Dansade tills Taket stängde och en av killarna på jobbet som jobbar som stuare var vänlig och gav mig sovplats, här tar i hand om varandra jadå.

Den här dagen har ju inte varit så bra alla fall, mådde illa imorse och trodde jag skulla kräkas, var helt skakig på jobbet och det kändes som benen skulle vika sig, har ingen färg i ansiktet, har sår i munnen? usch. Lagade mat och tappade massa pommes i slasken och tappade mjölkpaketet i golvet.

Dessutom är jag helt själv nu, min roomie har flyttat hem till Sverige och det känns så tomt redan! Nu ska jag bo själv på riktigt. Isabelle om du på något vis skulle läsa det här så är du välkommen tillbaka anytime!

Nu vankas det film, andra ARN-filmen. Imorgon kommer mormor och morfar hit med en tv och TVÄTTMASKIN, jag har bott här i 3 månader utan tvättmaskin (tvättat de få gångerna jag varit hem) men nu jäklar kommer det tvättas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0