Underbara du.



Du och jag. Vi. Vi är så bra. Småfnissar lite när jag tänker på oss. Jag vet att folk reagerar på hur vi kan vara mot varandra. Nästan lite smått elaka, vi nyper och biter varandra, kallar varandra för tjockis, är kaxiga och retar varandra, håller inte på med massa "snuttiga" avslut varje gång vi pratar i telefonen med varandra. Brukar bli "ahmen vi hörs sen då pusspuss" eller "ja men sov så gått då, puss". Men bråkar vi någon gång? NEJ. Nypas, kalla varandra tjockis och retas är av kärlek som får oss att skratta ihop. Behöver vi allt detta snuttigull? NEJ. För vi är säkra på vad vi är. Det är du och jag. Vi behöver inte bekräfta varandra om det hela tiden.

Jag vill inte att folk ska kommentera oss, dig eller mig. För är det något jag hatar så är det när folk slänger ur sig saker som det inte har någon aning om. Jag är ganska van att bli placerad i olika fack. Men det finns gränser, när folk börjar placera mina käraste då är det dags att sluta.

Ni vet ingenting.

Kommentarer
Postat av: hest-ida

ÅH, så skönt, äntligen ett par till som inte är snuttigull! :o har känt mig så ensam :p

2009-08-28 @ 10:20:56
Postat av: Emma

Det är så det är med Plias.. Gilla! fan, ingen annan ska la lägga sig i erat förhållande?! Nu gör ju jag visserligen det. Men bara för att heja på =)

2009-08-28 @ 10:31:09
URL: http://emmawii.blogg.se/
Postat av: Hanna

Aw, fan vad glad jag är för att det är bra med er! :D <3

2009-08-28 @ 10:57:20
URL: http://hannajohanssons.blogg.se/
Postat av: Sabra

höhö nej du är inte ensam ida ;P



jaa GILLAS (Y)



:D

2009-08-28 @ 11:18:17
URL: http://sabras.blogg.se/
Postat av: Rach

men shit x) tänkte precis skriva "Man behöver inte bekräfta genom massa gulligull prat osv. Ni vet vart ni är, och vart ni ligger" men sen såg jag att du hade skrivit. Håller i alla fall med i allt du har skrivit, känner igen det där x) haha, alltså jag har en kompis. Och jag brukar vara i stan med henne + hennes kille och några. Och hon/han kallar varann "älskling" VARJE gång de tilltalar varann (typ flera ggr i sekunden lol.). Gulligt för dom osv, men liiiite irriterande O_o.

2009-08-28 @ 22:18:19
URL: http://thechase.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0