Swimmingpool i badrummet!

(Har sakapat en ny kategori "Dagens dummaste" där jag tänker skriva om knäppa händelser och konstiga människor)

Igår skulle jag bada i vårat lilla badkar och fyllde det men väldigt varmt vatten och massa skum, nöjd och glad lutade jag mig tillbaka och var nästan på väg att somna. Hur skönt som helst. Efter ca. 30 min kände jag att det var dags att ge sig eftersom det inte var en så bra sovplats. Jag drog ur proppen och väntade glatt på att vattnet skulle försvinna. Min storebror stormarde in i badrummet och från att ha mumlat lite för sig själv slängde han ur sig "vad fan gör du!?" va? tänkte jag. "öhm, jag badar?" svarade jag. "Ja jag ser det!" får jag till svar precis när jag tittar fram bakom duschdrapperiet.

Där på golvet hade en ENORM pöl av vatten bildats, och den växte med en hastig fart då vattnet fullständigt bubblade upp ur avloppet. När allt vatten försvunnit ur badkaret och tagit plats på golvet hade vattennivån kommit upp i 1,5-2 cm. Min storebror plaskade glatt ut ur badrummet och jag satt nästan bad om att vattnet skulle rinna tillbaka till avloppet. 30 sekunder senare så var det tillbaka där det skulle vara. Allt hade klarat sig fint från vattnet utom ett paket tvättmedel som stått på golvet, jag antar att det är som en stor degklump i botten på den.

Blir nog ett samtal till Morastrand så de får fixa vårat avlopp! Eller så blir det pool-party i mitt badrum nästa gång?


Kommentarer
Postat av: Kommunisthora

Sådär var det för oss också, men jag tror inte att Morastrand tar hand om sånt? Anders fick fixa det :P

2009-08-20 @ 10:35:49
URL: http://kahrein.blogg.se/
Postat av: Rach

åh! bada i vårt badkar har jag inte gjort sen jag var liten :o myys :**

2009-08-20 @ 20:57:17
URL: http://thechase.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0