Mobilblogga.

Idag har jag varit riktigt effektiv. Fixat de behövliga sakerna till Norge + mat. Jag längtar verkligen efter att få åka dit nu, vill bort härifrån. Ska bli skönt att få byta miljö och träffa nya människor. Det behöver jag.

En annan sak som är bra är att jag kommer mycket närmare mina kära vänner i Göteborg och Malmö. Har inte träffat vissa av dem på snart ett år, och vissa ännu längre! det ska det bli ändring på.

Har klurat ut det där med mobilbloggning så jag kan hålla er uppdaterade när jag befinner mig i Norge!


Kommentarer
Postat av: Rach

pusssssss :*

2009-08-26 @ 16:31:43
URL: http://thechase.webblogg.se/
Postat av: fridus

mycket bra sara! saknar dig <3

2009-08-28 @ 07:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0