I dyed my hair...again.

Fick kommentarer om att mitt hår blev snyggt igår. Men det var av folk som inte hade sett det IRL. Det blev för ljust, vitt i hårbotten. Såg ut som att jag hade en peruk på mig. När jag mötte Elias utanför affären igår hade jag keps på mig och vägrade visa håret, men han la armen lite fint om mig och lirkade av kepsen...tystnad..."det blev ju inte... så..gult." sa han. Sen blev jag kallad för "gula sidorna" resten av kvällen, försökte bli lite sur men lyckades såklart inte.

Kände att jag inte kunde åka till Norge och se ut som gula sidorna, därför blev det impusköp av ny hårfärg idag. Min lillebror tycker att jag är skitsnygg alla fall!



Bild t.v: Där ser man inte den vita hårbotten och de fula gula fläckarna...
Bild t.h: Ljus askblond, mörkare än det är på bilden. Håret skiftar i lite blandade färger men jag är nöjd som bara den alla fall. (Blev lite som Blondinbellas första toning av håret)
Använder silvershampoo nu också.

Försöker nog fixa en bättre bild sen, men vad tycks?






Kommentarer
Postat av: Deniz

Såg fint ut :) Du får somsagt fixa en bättre bild sen så man ser med ansiktet också :)

2009-08-29 @ 16:49:41
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Hanna

Woho, allt klär en skönhet ;)

2009-08-29 @ 17:00:52
URL: http://hannajohanssons.blogg.se/
Postat av: beckie

det blev jättebra! :D

2009-08-29 @ 17:24:14
Postat av: Joar

Snyggaste kusinen!

2009-08-31 @ 10:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0