Hösten är här!



Men hallå vart tog sommaren vägen? Det känns som att jag har missat den helt? Cyklade hem från stan vid 22.30 tiden efter att ha varit med Hanna och Karin, och jag trodde bokstavligt talat att jag skulle frysa ihjäl! Fingrarna blev till is och jag skakade i hela kroppen. Samtidigt försökte jag prata med Elias i telefonen och undvika att bli påkörd (för mörkt har det ju blivit också! nej fram med reflexerna). Eftersom ena handen var fastfrusen i styret och jag hade telefonen i andra handen så kunde jag inte växla heller, tyngsta växel var i. Han bara skrattade åt mig eftersom han vet hur dålig jag är på att cykla i vanliga fall.

Jag känner inte att jag är redo för höst, jag vill ha mer sol och värme! Åh Bali och Australien blev precis ännu mer lockande. Men jag antar att jag får göra ett fint inlägg om sommaren '09 imorgon för den har nog gjort sitt nu alla fall. Blir till att leta fram höstkläderna också.

Kommentarer
Postat av: Kommunisthora

All värme liksom koncentrerades runt den första veckan i juni :(

2009-08-19 @ 11:17:22
URL: http://kahrein.blogg.se/
Postat av: Sabra

Det var sjukt varmt under P&L :O sen tycker jag nästan att det bara har regnat...

2009-08-19 @ 11:52:29
URL: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0