21.05

Dags för en ny jobbvecka imorgon. Nästan bara två månader kvar nu! Kämpa på.
 
Helgen har i alla fall varit bra bra. Den blev lite längre eftersom jag i fredags vaknade upp med feber och migrän... har inte haft feber på hur länge som hest, men det kändes som att jag skulle dö. Svettades och frös om vart annat, min hud var lika varm som en stekpanna. Så i fredags låg jag bara i soffan hela dagen, i lördags vilade jag halva dagen sen blev jag för uttråkad och sydde och tvättade lite, sen bakade jag muffins. Idag har jag haft lite ont i huvuet men mår ändå ok. Eftersom jag inte lämnat lägenehten på 2 dagar så tog G med mig ut på frukost-date imorse. Vi provade ett nytt ställe i South Freo, helt ok mat och väldigt god kaffe. När vi kom hem så höst-städade vi lägenheten. Det behövdes verkligen och nu är det gjort, skönt.
 
Jag gjorde ett lite spa för mig själv ikväll så nu ser jag pigg och fräsch ut. Målade naglarna svarta och med ett matt topplack. SÅ SNYGGT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0