Borta bra men hemma bäst

Hej bloggen! Förlåt för tystnaden, men man skulle kunna säga att jag har haft 3 månders sommarlov. Europa var fantiastiskt, men igår landade vi i Perth igen. Det känns så skönt att vara tillbaka! Vi sov över hos G's mamma eftersom vi hade alla våra saker där. Vi somade inte förens 4am och när klockan ringde 8am trodde jag att jag skulle dö av trötthet. Jetlag är inte roligt alltså, men det var bara att sätta fart och fylla upp bilen med våra saker. Vi har har precis fyllt upp kylskåpet och flyttat in hälften av våra saker, resten kommer senare idag. Kate som har bott här medans vi har varit borta har skött lägenheten så bra. Det var så rent att jag knappt vågade gå in (hon hade t.o.m bäddat åt oss!). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0