SEA BREEZE FISH & CHIPS

iKväll bestämde vi oss för att prova vårat lokala fish and chips hak som ligger nedanför gatan. Även fast vi bott här i 2 år så har vi aldrig provat det stället. Utsidan säger inte väkommen precis, insidan av lokalen är väldigt kal (en känsla av köttbutik), kylen är nästan tom på dryck och vid kassan står en lapp ' cash only'.
Men det är ju maten det handlar om. Det är alltid folk där för att köpa middag så det måste ju vara bra tänkte jag. OM DET VAR! Det är den bästa fish and chips jag ätit, trodde jag skulle spricka ett tag så mycket som jag tröck i mig. Jag tackar för det!
 
Nu ska jag dricka grönt té, har lite ont i halsen och det känns som att det kommer bli värre. Hoppas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0