mornin'

08.16 vaknade jag av mig själv idag. Somnade med datorn i knät, i sängen, fullt påklädd, någon gång efter att jag pratat med mamma vid 19-tiden igår.
Skönt med bra sömn och en hel ledig dag framför mig.
Har ätit frukost och druckit kaffe medans jag funderat på saker som jag måste köpa eller fixa innan jag åker till Australien. Detta datum, den 15, nästa månad så är jag framme i världens bästa land!
En ny Apple ipod nano 16gb står på min lista. Har haft min sen 2007 (dessutom är det bara 2gb = får inte plats med mycket musik alls) och den börjar verkligen bli lagomt sliten. Är redo för den nya nano touch!
Tror nälmigen inte att Spotify på min mobil kommer fungera i "flygplansläge" uppe i luften och om jag ska resa i 2 dagar behöver jag musik.

Kommentarer
Postat av: Therese

Gör en bra spelningslista och gör den tillgänglig Offline så funkar den ändå! :)

2012-05-15 @ 20:55:32
URL: http://annamarietherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0