lately

Har försökt vinna över min förkylning. Men det går tyligen inte. Hade en stressig dag på jobbet idag. Fullt hus och alla skulle prompt checka ut samtidigt. Så nu är jag förbannat trött!
Tanken var ju att jag skulle hänga lite med vänner ikväll. Ligger för tillfället nerbäddad i sängen och är farligt nära på att somna...
Igår fyllde Albin 23! det firade vi med världens dyraste pizza och gott att dricka. Värt varje liten norsk krona. Helt sinnessjukt gott var det! Halva "heavy heaven" och halva "crispy bacon". Åt nästan ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: rach/janni

wääääääjj ska äta pizza idag! vet inte vad jag tkr om det egentligen, tkr lite synd om magen.. Men de ska bli gött iaf 8)

2012-05-12 @ 17:35:56
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: per

hälsa Albin supergrattis från ossss

2012-05-13 @ 00:18:28
Postat av: rach/janni

sv: hah jaaa, barnavdelningen på lindex! ;) Blev skitglad när jag såg dem, brukar aldrig finnas några short där som inte har en uppvikt kant/annan modell. Hihi.

2012-05-13 @ 14:38:55
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0