Sömntuta

Jag har sovit mest hela tiden sen jag kom hem från sjukhuset. Det finns liksom inget stopp. Jag sover 15h i sträck utan problem. Har känt mig helt överkörd de senaste dagarna. Ont överallt, men så idag vaknade jag och mådde helt okej! Ett litet problem som jag har nu är att vattnet i min svullna panna har sjunkit ner till mitt vänstra öga... Jag ser lite ut som cuasimodo (eller hur det stavas) från Ringaren av Notre Dame. Ska försöka mig på att jobba imorgon så vi håller tummarna att det har gått ner eller försvunnit.
Nu hade jag tänkt packa lite saker och stoppa ner vinterjackor i påsar. Har legat i sängen och kollat på reality serien 'The Real Housewives of New Jersey' i flera dagar så behöver göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0