bikini in the winter


Man skulle kunna tro att jag lever i ett utdraget jetlag. Runt den här tiden förra året så tog G med mig till down south för första gången. Jag fick se kängurus på riktigt, plaska i havet medans han surfade, vi drack corona och spelade kort. När jag blir rik ska jag också köpa en lyxvilla med havsutsikt där nere.
Längtar ganska, väldigt mycket tillbaka.
Gick förbi Lindex idag och i ett hörn hade de hängt upp bikinidelar från förra året för 19:-/st. Helt opassande för årstiden, men jag skyller på att mitt huvud fortfarande lever i australiensk tid. Måste bara sy och fixa lite med bikinitrosorna så jag får en smalare modell på dem.

Tvätt och fix är gjort. Har tittat på Justin Bieber filmen under tiden. Mycket bra, som alla borde se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0