SOLSTING

Cyklade till Freo och letade efter små julklappar. När jag kom hem gav jag mig ut på en 10km promenad och efter 3km var jag dyngsvett och skittrött, kolla temperaturen som låg på 32 grader!! Tog mig igenom hela promenixen, men det var första och sista gången jag motionerar i den värmen. Väldigt påfrestande för kroppen och jag är allt för dålig när det gäller att dricka tillräckligt med vatten, igår mådde jag riktigt dåligt när jag skulle sova och jag känner mig lite konstig idag också. En släng solsting skulle jag gissa på. Nu har jag precis ätit tonfisksallad till middag och ska äta lite marabou mjölkchoklad och virka!
Bilder från min promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0