A shopaholic in Oslo


Har aldrig velat shoppa så mycket i hela mitt liv som jag ville när jag kom fram till Oslo. Funderade på att svälja mitt bankkort för att inte kunna köpa något. MEN shopaholicen kunde hålla sig i kragen i alla fall. Jag tittade länge, provade, klämde, kände på allt jag ville ha och efter en stund kom jag fram till att sakerna satt fult, de fanns inte i min stl, de såg inte ut som de gjort på internet, jag blev irriterad och jag behövde dem helt enkelt inte. Det bästa med dagen var i alla fall MONKI och WEEKDAY, tror att jag saknat de affären mest nästan. H&M har varit saknat också. Hittade i alla fall en långklänning från weekday på rean för 100:- och en militärgrön höstjacka som jag letat sååååå länge efter (alla har suttit fult på mig) på Monki rean för 300:-. Efter en sväng på ZARA och MANGO och klämt på fina väskor åkte jag hem, med tankarna på sol och värme istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0