Karma is a bitch...

...Bin Laden. World trade center 2001, Bali bombningarna 2002/2005 och London tunnelbanebombningar 2005 bland annat. Usa firar med att sjunga patriotiska sånger och dricka champange på gatorna, men frågan är om detta kommer stoppa terrorismen eller göra den värre? Jag tror att vi kommer drabbas av en slap in the face, hårt. Pajkastning med blodigt slut.

Annars så har jag städat och tvättat som en galning, legat inlindad i en filt med fötterna mot ett portabelt element. Jag hatar att jag fryser så fort jag inte är i solen. Tofflor står högt på min lista, efter ett par jeans. Drömmer om små paradisöar i asien, saknar Bali IGEN. Jag får inte nog av den lilla ön, det är mitt paradis FOREVER. Känner ett sug för att segla i Thailand också. Leva livet kalls det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0