Helgen

Jag gjorde en riktigt mumsig banana smoothie idag. Du mixar 1 banan, honung, vaniljglass, kakao och mjölk! SÅ GOTT!  alla borde prova det. Nu har jag precis gjort spegetti med en pastasås alá Sara, men mitt sällskap har inte kommit hem än så jag får vara hungrig en liten stund till.
Det låter som att jag bara äter, haha. Men har haft mina tankar på annat håll efter händelsen igår.

Synd att jag glömde kameran hemma både lördag och söndag. Kan i alla fall berätta om de dagarna.
Lördag: Började kvällen hemma hos det 25-åriga födelsedagsbarnet, med plockmat och vin. Hade vilda disskutioner med de andra tjejerna om allt mellan himmel och jord. Efter det åkte vi in till Perth city till en bar i retro stil, det var så häftigt. Alla bra barer ligger gömda i gränder. Traskade vidare till en nattklubb men hamnade hemma hos födelsedagsbarnet vid 03.00 igen för att äta natchos med ostdipp och titta på surfing. Tur att vi hade sovplats där då jag somnade som en stock.

Söndag: Började med morsdag-fika med hela G's familj här i lägenheten, sedan fix och trix och åka hem till The Shermans. Jays lillasyster Tahni hade födelsedagsdrinkar hemma hos dem. Drack öl och spelade billjard. Fortsatte kvällen med att plocka upp Ida och Valery. Så mötte vi Jonna och en killkompis till henne på stranden i Cottesloe. Satt på stranden och drack öl och bara babblade (det var så himla trevligt att vi måste göra om det snart). Gick upp till OBH och kvällen slutade som den gjorde...

Förutom händelsen igår så har jag haft en riktigt bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0