Tonight we're going ha-a-a-a-ard


Sitter och lyssnar på den här bruden på höööööög volym och taggar mig själv, för ikväll ska jag se henne LIVE! Ska bli hur grymt som helst. Skulle gärna vara på Soundwave festivalen med Jonna och Ida också och se 30 Seconds To Mars och alla andra apgrymma band som är där. Men det får bli en annan gång.

Igår ägnade jag hela dagen i stan med Jonna, eftersom det är proppfullt med kändisar här just nu. Men såg jag någon? Nej. Eller jag såg hur många snygga tatuerade typiska band-killar som helst så troligtvis har jag gått förbi flera stycken, men jag har ju så svårt att känna igen dem. Vid 5 på eftermiddagen gav vi upp vid Kings st (där alla dyra affärer som Gucci, Prada och LV ligger), men DÅ får Jonna syn på en kille med en stor kamera komma springades. Vi bli knäpptysta, ökar takten och följer efter honom. Jag får syn på en till fotograf uppe vid LV-butiken, en vit limmo, säkerhetsvakter och liten annat folk som är i vägen för min syn. En kille med mörkt, kort hår och solbrillor stannar till lite innan han kliver in i limmon. Så likt, så nära, var det han? Jag hann ju inte se ordentligt. Så glider limmon iväg...FAN. SÅ NÄRA SÅÅÅÅÅÅÅ NÄÄÄÄÄÄÄÄRA.

Får hoppas att jag har bättre lycka med kändisarna ikväll! Haha.

Kommentarer
Postat av: rach

är så avis 8D vill med, du får ha så jäkla kul :D <3. Hahahaha, Shannon skrev ju på fb typ "gotta love perth, now were to eat...." och då tänkte ag på dig och hoppades att du skulle springa på dem XD.

2011-03-07 @ 09:14:14
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: rach

btw så har jag sån frustration (haha)för vill veta vem de var ni såg!! förstår dig som sagt, sitter ju själv här och försöker googla med nada framgångar xD

2011-03-07 @ 12:21:40
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0