St Patrick's day

Bra Sara, blir väckt klockan 07.00 som jag sa åt min pojkvän att väcka mig för att vara trevlig och äta frukost med han.
Funkade inte riktigt.
Släpade ut mig till soffan. Somande i soffan.
La mig på golvet. Somnade på golvet.
Mumlade i nattmössan. Gick och la mig i sängen igen.
Kul flickvän.
Vaknade vid 10 istället av att det var kvävande varmt i sovrummet, jag mådde illa och hade dåligt samvete.
Vet inte vad det är men jag får dåligt samvete av minsta lilla grej. Typ som när jag gnällade att jag ville ha choklad och G gick ner till affären för att köpa. Under de 10min han var borta fick jag ont i magen och tänkte 'är du dum eller? LATA UNGE! Tänk om något händer honom på vägen?! Då var det du som sa åt honom att gå!'
eehe. aja.
Idag är det St.Patrick's day, och alla firar denna Irländska dag med öl. Men jag orkar inte, ska bara titta på film ikväll. Ska först SOLA!


Kommentarer
Postat av: Ida

Men saaaara vi ska visst dricka öl!!!!!!!

2011-03-17 @ 05:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0