The hangover: Part II


Det har spöregnat hela dagen idag och jag hade en sjuk pojkvän hemma. Vi klädde på oss varmt och tog oss till biografen för att se The hangover 2. Den är helt klart godkänd, men det går inte att slå 1:an. Jag älskar det där gänget i alla fall, helt hysteriskt roliga. Efter det gick vi runt i olika asiatbutiker (finns massor av dem här), jag köpte sushiris så imorgon ska jag göra min egna sushi! Fick låna ett kit av G's mamma, med rullmattor och hela köret. G köpte någon curry till kycklingen vi ska äta nu, allt stod på chingchong språk och jag tror att det kommer vara så stark att jag kommer bli tårögd. Haha mums.

Annars så har jag fixat mitt simkort så nu kan ni få tag på mig igen om ni vill! Tänker inte skriva ut numret här men vill ni ha det så säg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0