Vad händer...

  • Det är svinvarmt och jag svettas till döds så fort jag går utanför dörren.
  • Min kära pojkvän flashade rumpan i vårat köksfönster när grannen ovanför gick förbi (Geoff skulle visa svullnade på hans höft och rumpa efter att han ramlat med skateboarden).
  • Jag har fått ett stort lila blåmärke på hakan!? (hade det inte när jag vaknade men se var det plötsligt bara där).
  • Jag tittade nyss på skräckfilmen 'Friday the 13th: killers cut' där några ungdomar åker och campar och blir mördade av Jason.
  • JAG SKA SÖDERUT OCH CAMPA I HELGEN (var ju dumt av mig att titta på den där filmen om jag säger så)
  • Jag funderade starkt på att ställa mig och plocka ut alla havregryn ur müslipaketet för att kunna baka istället för att går ner till affären (det tar 2min så ni får med all rätt kalla mig LAT)
  • Idag filmade jag min pojkvän när han gör kaffe på vår kaffemaskin och han pratar som om han var med i ett tvprogram (jag ska fråga om jag får lägga ut den här!).
  • Eftersom jag älskar ROSA och vi bor här tillsammans så har jag börjat sprida den färgen i lägenheten. Vi har: en rosa disktrasa i köket, rosa tuggummipaket i vardagsrummet, rosa tandborstmugg i badrummet, rosa tvål i duschen, rosa hudkräm som luktar passionfrukt, rosa flaskor med vin i vinstället.
  • Nästa helg ska jag på en födelsedagsfest med temat 'B' och jag ska klä ut mig till Barbie med knallrosa kläning, rosa naglar och läppstift (jag måste övertala Geoff att klä ut sig till Ken så vi kan vara 'Barbie and Ken' haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0