Jobb jobb jobb jobb jobb

Jag har inte flyttat mig 1 meter sen jag satte mig vid bordet och åt frukost i morse. Jag hittade 7605 jobb i vårt område som jag gav mig in på att leta igenom, har bara tagit mig igenom 1000 efter si så där 4 timmar. Men jag har i alla fall skrapat ihop några sparade jobb som jag ska undersöka, dessutom funderar jag på att ta en RSA (Responsible service of alcohol)-kurs, för att få jobba i bar.

Nu ska jag faktiskt förflytta mig in till duschen och försöka tina upp (ja ni läste rätt, den här lägenheten är iskall och jag känns mer som en isbit just nu). Sen kanske en promenad ute i solen.


Kommentarer
Postat av: sara

sv: okje, så då kanske man ska tänka om om ta lite mellanstopp då.. :P hur mycket fickpengat har du med dig? (du behöver inte svara om du tycker att det är för privat)

2010-10-26 @ 12:33:59
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/
Postat av: sara

sv: okej. men hur gick ni till väga vad gäller flyg och boende, fixade ni allt själva?

2010-10-26 @ 15:23:08
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0