Hemmafru

Vaknade mitt i natten av mardrömmar och små ångestskrik, och letande febrilt efter en varm pojkvän på vänstersidan som kunde hålla mig i handen. Inte började dagen bättre när jag med huvudvärk gick upp vid 08.00 och möttes av vädret som var mulet och blåsigt. Jag hittade en liten annons som gjorde mig gladare och hoppas på en en raod trip runt södra WA väldigt snart. Gick en promenad och letat sedan boende i Thailand på nätet, då det lite i smyg planeras för en 3 veckors tur dit i mitten på nästa år med min man.

Jag har även spelat Melissa Horn på högsta volym medans jag bakat och förberett middagen (köttfärsfyllda paprikor). Nu är det blå himmel och jag får hoppas att min man kommer hem i skaplig tid så vi kan åka till stranden för en kvällspromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0