Back on track?

Jag är tillbaks i Norge för er som inte listat ut det. Jag saknar Sverige, men tänker på resan till Asien och ett liv i Usa för att tagga mig själv på jobbet. Jobbar sex dagar i veckan hela januari och idag jobbade 3,5 timme längre (totalt 11 timmar). Det kommer kännas fint sen det vet jag.

Jag har dock inte ätit sen 09.00 imorse när jag hade min rast så nu måste jag äta innan jag dör. Sen har jag lyckats tappa mitt ID-kort till jobbet...vilket betyder att jag typ inte kan göra någoting på jobbet. Hoppas jag kan lösa det imorgon.

Förresten hade en passagerare som skulle sända ett bagage idag som hade väldigt mycket övervikt, när han öppnade väskan visade det sig att han hade en låda med saft där i på 15 kg!? öh okej?





Kommentarer
Postat av: Juno

undrar lite varför du ska vara där 3 timmar extra om du inte kan gära något...?

2010-01-06 @ 00:07:45
Postat av: Sabras

jag kan sitta på incheck men inte boarda eller gå in till personalrummet!

2010-01-06 @ 15:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0