Rakblad i halsen

Vaknade och det kändes som att jag hade blivit matad med rakblad under natten. Kunde inte prata eller svälja. Mådde helt åt....skogen. Blev serverad citronté med honung och låg sedan utslagen i soffan. Tills telefonen ringde och pojkvännens mamma frågade om jag ville följa med och köpa de sista julklapparna. Garden City var totalt kaos, jag hatar alla julshoppare. Men jag fick tag på den sista viktiga julklappen...en kaffemaskin till min man (och mig själv såklart). Man kan göra alla sorters kaffe på den och självklart té och varm choklad också. Jag vill att de ska bli jul nu så vi kan prova den!

Nu ska jag äta middag och dricka något för min hals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0