Burgers & a movie

Igår bestämde vi oss för att ha en date night. Vi åkte till Missy Moos Burger Bar i South Freo och åt gudomliga burgare! Jag har bara hört bra saker om det stället och det var verkligen 5/5. Jag åt en fiskburkagare, vilket jag rekommenderar alla att prova.
Efter middagen åkte vi till bio för att se "Prisoners". Vet inte rikgit hur jag ska förklara den filmen... så många känslor på en gång. Jag hade ont i magen hela filmen, fy fan vilka sjuka människor det finns i vår värld!!!
Jag rekommenderar filmen i alla fall, kan var extra jobbigt för er som är föräldrar att se den. Den är riktigt tung. Men annars kan man ju fokusera på Jake Gyllenhaal, han är så jäkla badass och snygg (som alltid då)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0