SJUK

Vinterkräksjukan mitt i sommaren? eller matförgiftning? Jag hänger på toaletten stupikvarten. Var på Anna och Adams förlovningsfest i söndags och började må skit senare på kvällen. Sen har det hållit i sig. Jag funderar på om det var den hemmagjorda sushin de bjöd på eller något annat jag stoppade i mig. Gick och jobbade i går i alla fall (tokigt i pengar som man är), men det är nog den värsta jag gjort. Uscha. Blir nog hemma idag.
 
Okej nu har jag sökt runt lite på google. Jag skulle gissa på att jag har en allergiskt reaktion på alla miljoner myggbett jag fick under söndagskvällen. Några av symtomen som jag har är: alla myggbett kliar och är upphöjda, jag mår illa och kräks och känner mig yr. Ska nog gå ner till apoteket och prata med dem och se om det finns något jag kan ta för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0