NEW YEAR NEW START

Klyschig rubrik men sant. Nytt år och då är det lika bra att sparka igång det på bästa sätt. Jag har haft fullt upp och därav tystnaden här. Jag har skaffat mig ett jobb på ett grymt familjeägt café i Freo, som heter Simple Nosh. Lånade bilderna på deras facebook. Känns RIKTIGT bra, även om det bara är part-time till och börja med. Kul att jobba på ett café som skiljer sig lite från de andra och har en mer avslappnad känsla. Slippa uniform och klä sig i sina egna kläder och om man vill ha någon dag ledigt så löser man det lätt. De ska skriva in mig på en Baristakurs helt gratis (jag som hade tänkt betala fler $100 för det tidigare) så snart kommer jag förhoppningsvis göra grymt kaffe! Hej hå 2013 nu kör vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Sara hjärtat bra början på det nya året!

2013-01-04 @ 09:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0