SUNNY SUNDAY

Blev ingen tidig morgon. Jag lät mig sova 10h istället. Skönt. Efter världens goaste frukost fick jag för mig att försöka bli av med lösnaglarna, eftersom jag har tröttnat för längesen. Det gick inte så jättebra kan jag tala om. De sitter som berg, men nu är det i alla fall korta och nymålade och jag kan göra saker som vanligt igen. Nu vet jag i alla fall att jag aldrig skulle gå och betala för att göra dem igen.
 
Vid 1-tiden gick jag runt hörnet till en park där jag tänkt att sola tidigare men det har aldrig blivit av. Perfekta stället! Inte en människa och fin utsikt.
 
Gör skön dag helt enkelt. Nu ska jag duscha av mig den feta solkrämen och äta lite.
Tog bilderna med min KAMERA faktiskt, måste använda den mer och sluta vara lat och använda suddiga iphone bilder.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0