Young

Stiliga skor som jag vill ha och sötful hund!
 
Vi hade mexican friday som vanligt i fredags, tittade på film och slappade i soffan. Igår tittade jag på G när han spelade fotboll, det var 24 grader varmt ute så skönt! På kvällen gjorde jag mig smällsnygg och vi åkte till Val och Mitch förlovningsfest. HImla trevlig kväll och lite för mycket av det goda som vi fick sota för idag. Har inte gjort ett jota idag, legat i soffan, ätit rester av tacosen, somnat igen, druckit kaffe och nu har jag blivit människa igen. Har duschat (somnade med allt smink på igår!!! så min hy är helt paj) och städat lite. G är och skejtar och ska komma hem med hallonsylt snart så jag kan göra pannkakor åt oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0