Sunday breaky

Bild till vänter: Vi lagade världens godaste hamburgare igår, extremt matkoma efter det.
Bild till höger: Godiset är nu slut, och ni ser ju att det är inte bara jag som gillar karamellkungen!
 
Har varit fullfart de här dagarna. I fredags var vi ett helt gäng som åt pizza på Kava, vi beställde 5 pizzor och delade på. Den bästa var 'Portugal' med kyckling, aioli, spinach och mozzarella. Efter det åkte jag lit spontant till Val där Hannah och Marie var och drack lite margaritas. Följde med dem ut i Freo en stund. På lördagen blev det bara att slappa och det var hur fint väder som helst! Idag hade vi bestämt frukost dejt med Adam och Anna. Supercoolt café som heter Moore&Moore i Freo. Jag år poached eggs med lax, turkish bread och sparris. Den godaste fukosten jag någonsin ätit! Måste ta med mormor dit så hon får prova.
Vi diskuterade lite planer och det ser ut som att det blir Europa i 2 månader nästa sommar (vi har satt upp det som mål i alla fall). Adam vill gärna till Sverige och Norge så jag får stå för guidningen. Jag vill gärna till Spanien och Italien och Anna pratar båda språken flytande så hon kan stå för guidningen. Låter mycket bra tycker jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0