Farbror doktor

Har varit lite upptagen med att fixa med mitt visum de senaste 2 dagarna. Igår tog jag passfoton, öppnade ett bankkonto (får mitt kort på fredag) och öppnade ett gemensamt sparkonto med G. Fyllde i lite mer papper och bokade en tid hos doktorn för idag.
Idag åkte jag in till Perth city där 'medibank health solutions' ligger. Det var massor av folk som skulle undersökas för sina olika visum. Jag var där precis på min tid och jag är glad att jag har ett sånt internationellt namn som Sara, för vilka problem de hade med alla asiater och indier. Fick göra röntgen av bröskorgen, kolla synen, mätas och vägas, ta blodprov, kissa i en mugg, kolla blodtryck, lungor, hjärta och bli lite klämd på magen och fötter. $332 gick kalaset på, inte alls billigt men var ju tvungen att göra det.
Nu börjar allt falla på plats i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0