T.J

Någon som ser vart jag fick inspiration ifrån till outfiten under det här inlägget?


Saknar alla mina kläder, smycken, skor, väskor och smink såååååååååå myyyyyyyccckkkeeet! (Saknar min fina familj också såklart!) När jag åkte iväg tog jag bara med mig slappa kläder, två par till örhängen, sandaler och två väskor. Nog för att jag har hunnit skaffa mig några fler saker på vägen...MEN hemma (eller när jag bodde i Norge) kunde jag ibland bara sitta och prova alla mina olika skor och väskor, matcha dem med kläder och springa runt i min lilla lägenhet och titta på mig själv i spegeln. De mesta av kläderna jag har här har varit med mig från Sverige (sen september 2010) och de har blivit slitna, noppriga, solblekta och tappat formen. Inte speciellt snyggt.

Jag vet i alla fall en tjej här nere som håller på att rensa sin garderob och hon ska packa allt fräscht och snyggt i påsar så ska jag få gå igenom dem och ta det jag vill ha! Hur bra som helst, för ingen säger väl nej till så gott som nya käder som är gratis? Får hoppas att jag hittar några godbitar i alla fall så jag kan slänga lite av mina käder som sjunger på sista versen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0