So live your life

Jag saknar den australienska sommaren sååååååå mycket! Man lever i en +40 gradig dröm i flera månader. Fulla av fest, surfing/camping resor och loangboarding. Jag får ångest av att jag måste åka hem till hösten i Sverige. Har starka funderingar på att åka tillbaka hit i början på Januari, då har jag träffat min älskade familj ett par månader och kan bosätta mig här ett tag till. Jag pratade precis med G om att åka över till Queensland ett par veckor då (jag missade nästan hela den delen pga av översvämmningarna). Surfingen är grym där och stämningen är så skön och avslappnad.

Här är några bilder som beskriver Australien på bästa sätt:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0