The amazing race Australia

NEEEEJ! SAM OCH RENEA VANN INTE! Det var sååå nära, skit också. Jag har följt The amazing race från början till slut, inte missat ett avsnitt, det har varit höjdpunkten på början av veckan, varje måndag. Igår var finalen. De flög från Sri Lanka till Singapore och gjorde några utmaningar där för att sedan flyga hit till Perth där de gjorde sina sista utmaningar. Även om tjejerna är från Perth så kom de två och surfarkillarna från queensland vann....


Nu ska jag åka till Claremont för jag har inte kollat in det nya shoppingcentret som ligger där. Är tydligen 'rikemans' äffarer, fast det ska finnas affärer för såna som mig också, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0