Söndagtur

Inte för att det är söndag idag, nej tisdag är det och jag har jobbat men här kommer några bilder från söndagen. Vi åkte till Point Walter och gick ut på sanddynerna som nästan sträcker sig tvärs över Swan river.

Inte den rakaste bild jag tagit, jag skyller på att det blåste. I alla fall så fick jag ju med huset längst fram, hur stort är det inte!? Gud vad jobbigt att städa...(inte för att jag tror att de städar själva, de har säkert städerskor)

Jag anstränger mig för att se glad ut i blåsten och det kalla vattnet.

Taget från udden ute i vattnet in mot land.

Nu måste jag städa, känner mig inte helt bekväm med stökigheten. Förresten så kommer Geoff till Sverige den 17 Jan-12 Feb, då ska han få se snö för första gången och så ska jag jaga runt honom på skidor (stackarn kommer inte kunna gå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0