I just came to say hello!

Helgen har varit full av festiligheter och filmkvällar. Bliderna säger det mest om våran galna lördag.





Vi hängde i solen hemma hos Val. Dansade på balkongen (och jag göra någon ful min på bild nr2), blev solbrända och Val bjöd på lunch. Jag upptäckte även att man ser havet från hennes enormt fina hus. Vi fick även besök av två papegojor.





HAHA sista bilden är så rolig! Vi åkte till världens finaste lägenhet mitt inne i city där 3 av Val och Idas vänner bodde. De skulle iväg på någon fest och lånade ut lägenheten till oss. Vi hade hur kul som helst och dansade massor. Sen hittade Ida dessa dräkter i en av killarnas garderober och halva min kamera är full av kort på oss i dessa dräkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0