Coffee time


Den här godingen har jag precis gjort till mig själv! För mycket skummad mjölk för att vara en flat white, men det är så jag gillar det. Jag skulle kunna kalla det en-dubbel-shot-latte-i-en-cup. Kommer aldrig kunna leva utan en riktig espressomaskin nu. Det är liksom min goda stund på dagen när jag dricker kaffe. Får nästan lite panikkänslor när jag tänker på att komma hem till Sverige/Norge där alla använder vanlig kaffebryggare och så får man lite mjölk till. Det är inte många ställen man kan gå in på och få en ordentlig kaffe (om man inte lever i de större städerna).

Väldigt vilket kaffe-babbel det blev. Nu ska jag ge mig ut i solen! Det är inte ett moln på himlen så ska parkera rumpan på en bänk och sätta ansiktet upp mot himlen, blir nog en promenix på det också.

Kommentarer
Postat av: faster jenny

alltså. då kommer du till oss och gör kaffe!

2011-08-05 @ 00:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0