Feather love


Har ägnat massa tid till att busa och pussa på lilla 2-åriga Zeke. Himla kul, men jag vill verkligen inte ha barn förens jag är närmare 30. Jag är så upptagen med mig själv (haha), därför är det skönt att man kan låna barn och lämna tillbaka dem när dagen är slut!

Skulle egentligen ha varit på Adams birthday drinks just nu, han fyller 25 idag. Känner dock att jag troligtvis skulle vara ensam tjej, och jag skulle inte klara allt brutalt snack om tjejer och fotboll så min kära pojkvän fick åka dit själv. Har lite dåligt samvete dock, Adam var den som lät oss bo hos honom de första dagarna i Australien. Aja.

Imorgon ska jag i alla fall till Perth Zoo med med pojkvän + familj. Jag har bott här sen september men har fortfarande inte varit där, men nu ska det bli av. Kycklingmackor och isté ska packas med.


Kommentarer
Postat av: rach

känns som att jag små-spammar din blogg. menee, de är väl trevligt med kommentarer. Men ska försöka chilla lite 8D Men ville bara säga hur jag är sugen på : party med dig i typ australien, LA och London haha :D De måste ske ngngång ;> hihi.

2011-04-25 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0