Jag och engelsmän

Jag traskade ner till Onoff för att leta reda på en sladd till min kamera (eftersom jag slarvat bort min), och vid hjälpdisken stor en man som är otroligt hjälpsam och jag fåren jättebra minneskortläsare till datorn, som kan läsa alla sorts minneskort. Vi börjar babbla där vid disken och det visar sig att han kommer från england egentligen, sen följer han mig till kassan och jag får halva priset på det jag ska köpa! Haha hur bra som helst. Det är något med de där engelsmännen.

Bildbomb:






Party-outfitsen är med såklart.


Men jag kommer nog gå klädd så här mest.


Den här högen är allt jag skulle ta med mig och jag orkade släpa, men jag rensade och det blev ungefär hälften kvar, men nu måste jag gå igenom det igen tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0