Lite värme någon?

Inatt ska jag sova på golvet utan täcke, synd att det är en tjock heltäckningsmatta men det är det närmaste kyla jag kommer. Helst skulle jag vilja ta av mig skinnet och lägga det i en hög bredvid också, pallar inte-värmen-på-natten. Det är 30 grader ute och jag smäller av. SYND att vi inte har någon AC. SYND att vi inte har någon fläkt. SYND att min pojkvän har lyckats låsa fönstret i sovrummet och nyckel finns i ett annat hus.

Jag klagar inte, jag älskar sol och värme, men jag kan väl få sova lite inatt? pleassssseeeeeeee. För imorgon ska jag vara på topp, jag har hört att det ryktas om vin till frukost och att det kommer fortsätta så hela dagen och natten, nonstop med massa dans. Måste ju får leka odräglig tonåring ett tag till. HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0