L-O-V-E


Man måste leva livet med lite risker, min stackars pojkvän är dödsorolig och jag själv har ont i magen. Jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på, men antingen går det bra eller helt åt helvete. Jag ska ut till en farm i ingemansland med Frida, helt själva, till främmande människor 1h norr om Perth och jobba. Man måste ju VÅGA här i livet, jag brukar kasta mig in i alla möjliga galenskaper men det här är första gången som jag känner mig lite orolig. Samtidigt kanske det här blir grymt spännande och världens livserfarenhet!

Ska bjuda han som ska hämta oss på kaffe så man kan sitta ner och prata med han lite, känns det inte bra så behöver jag inte åka iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0