1 månad.

Om en månad sitter jag på det sista planet och har bara några timmar kvar innan jag landar. På Bali. Jag håller på att leta bikinisar för fullt, tror att det blir en från Lindex men helst skulle jag vilja ha den om Elin Kling har men hittar den inte på h&m.



Sitter just nu och letar biljetter till min planerade jorden runt resa. Jag klarar inte av en hemsk vinter till så just nu planerar jag att fly till varmare platser i oktober, och planen är att vara borta i 6 månader. Som sagt skulle helst ta ett varv runt jorden och det är väl det jag planerar men vi får se hur långt pengarna räcker. Länderna som jag vill besöka då är (ingen speciell ordning): Sydafrika, Australien, Nya Zeeland, Malaysia, Thailand, Kambodja, Vietnam, Hong Kong, Mexico, massa öar i karibien, Los Angeles. Hur bra låter inte det?

Hittade just en one-way-ticket till Australien för ynka sextusingen, får se vad som lyckas klickas hem i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sydafrika måste du åka till, världens underbaraste land!! :)

2010-03-10 @ 10:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0