Plugga vs. surfing?

Det verkar som att 80% av mina vänner ska börja plugga till hösten. Idag har alla skrikit ut på facebook att de kom in på den linjen de sökt. De stänger in sig i grå/gula salar och fryser i vinter.

Själv ska jag ägna mig åt stranden, surfing, bungyjump, liftning med främlingar, bada i vattenfall, åka bil i öknen. På andra sidan jorden. Sitta ute på balkongen och lyssna på storstadspulsen från städer som Perth, Melbourne och Sydney.

Nu när ni läser detta så måste ni medge att valet är ganska självklart?



Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi, jag har också søkt utbildning... men oroa dig inte, jag ska i så fall læsa distanskurser nær vi ær borta och gottar oss på andra sidan jorden.

Hellre plugga i solen æn i ett klassrum!

Dags att boka fler flyg snart?

Puss

2010-07-12 @ 22:19:49
URL: http://projekt25.blogg.se/
Postat av: Lovaa -lovlin-

Låter roligt nu kanske, men jag undrar vem som väljer din roll om tio år ;) Inte jag i alla fall!

2010-07-12 @ 23:16:35
URL: http://lovlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0