Moooooovienight.

Idag har det varit tråkväder, ösregn hela dagen. Men jag fick massa gjort i alla fall. Vikt tvätt, åkt iväg och fixat med bredbandet, skickat viktiga mejl och tagit en sväng till sentret. Sen har jag tittat på film!

Brokedown Palace: Two women are arrested for smuggling while vacationing in Thailand.

Den här filmen har jag sett förut, den är bra men hemsk och lite otäck. Det känns som att det kan vara lätt att hamna i den fällan.


The Beach: Twenty-something Richard travels to Thailand and finds himself in possession of a strange map. Rumours state that it leads to a solitary beach paradise, a tropical bliss - excited and intrigued, he sets out to find it.

Första gången jag såg den här filmen, jag tycker att den var jättebra! och såklart vara det några svenska med på ett hörn...haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0