Blubb blubb blubb.

Eftersom jag har varit upptagen med att äta mat, umgås med min familj och slänga hälften av det jag äger så har jag inte bloggat, så pang på här kommer ett till inlägg. Ni måste ju få se mina fantastiska inköp!


Har äntligen fått en kanonbra snorkel som ska missbrukas på resan! Se upp alla sköldpaddor här kommer jag. Sen har jag även köpt en ryggsäck på 30l som ska vara mitt handbagage, den är av märket Bergans of Norway och har massa bra fack och har samma knäppningar som min stora ryggsäck som jag ska ha.


Jag + den här nya klänningen + min hatt från Bali + en strand + en solnedgång + en öl. Ja, jag kan se det framför mig och nog ska ni få bildbevis på det! (klänningen är i två lager, en tajt under och sen har man den pösiga rosa över)


En ny tjocktröja i fall jag skulle få för mig att frysa någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0